- Hem
- ABS styrenheter
- ATE MK26
ABS styrenheter reparation ATE MK26
Registrera dig för att se priser
Vanliga problem
- Funktionsstörning - Pumpmotor
- Ingen kommunikation med ABS styrdon
- Felkod 01130: ABS Operation - Implausible Signal and 16352 (3FE0): Control Module Faulty (VAG)
- Ett eller flera av hjulen blockeras.
Är ditt klagomål inte listat? Kontakta vår kundtjänst
Beställ från lager; imorgon i din verkstad
Snabbt och enkelt: beställ din del direkt från lager. Vi kräver en deposition som du får tillbaka så fort du skickat din defekta del till oss. Beställt före 16:00 på vardagar = levereras imorgon.Hur vi jobbar
Vi kommer att renovera den del du har skickat in. Priser är exklusive moms och eventuelle fraktkostnader. Sortimentet och priser gäller endast för bilverkstäder och andra bilrelaterade firmor, inte för privatpersoner.ATE MK26 trasig
Har du problem med ATE MK26 ABS? ACTRONICS ser över denna ABS-enhet, så att bromsproblem är ett minne blott.
Problem med ATE MK26
Vanliga problem med ATE MK26 ABS-enheten är:
- Fel med pumpmotorn
- Ingen kommunikation med ABS ECU
- Felkod 01130: ABS-drift – osannolik signal
- Felkod 16352 (VAG): Styrmodul defekt
ATE MK26 reparation
ACTRONICS testar, ser över och reparerar ATE MK26 och många andra ABS-enheter. En korrekt diagnos är avgörande för en lyckad reparation. ACTRONICS har en specifik testuppsättning för varje ABS, så att vi kan ställa rätt diagnos, kontrollera alla funktioner och utföra ett sluttest. På så sätt är framgångsfrekvensen på ACTRONICS extremt hög.
Lyckad reparation av ACTRONICS
Har du problem med ATE MK26? Du kan snabbt och enkelt initiera en revisionsbegäran via vår hemsida. Med en reparation av ACTRONICS behövs inga nya delar. Detta gör vår revision till en billig och hållbar reparationslösning.
- Billigare än en ny ATE MK26;
- 2 års garanti på reparation;
- Ingen inlärning krävs, plug & play.
Bilverkstäder kan enkelt lägga en beställning på ATE MK26 ABS-enheten via vår hemsida. Logga in eller skapa ett konto och därefter skapa eran reparationsorder. Observera: Vi samarbetar endast med verkstäder och märkeshandlare. Har du några frågor? Kontakta oss gärna via vårt kontaktformulär, då våra produktspecialister hjälper dig gärna!
00.0402-930E.3
06.2102-1063.4
10.0212-0010.4
10.0212-0516.4
10.0613-3381.1
10.0613-3421.1
10.0618-3009.1
10.0620-3373.1
10.0926-0307.3
10.0926-0308.3
10.0926-0310.3
10.0926-6602.3
1112
1139
25.0206-1205.4
25.0212-0203.4
25.0212-0568.4
25.0212-0578.4
25.0600-0100.3
25.0610-1186.4
25.0610-1297.3
25.0613-3023.3
25.0613-3493.3
25.0614-3174.3
25.0614-3327.3
25.0614-3672.3
25.0926-0016.3
25.0926-4238.3
25.0926-4327.3
25.0926-4328.3
25.0926-4352.3
25.0926-4355.3
25.0926-4526.3
25.0926-4581.3
25.0927-4363.3
25.0928-4352.3
25.0928-4359.3
25.6010-1298.4
28.5260-0702.3
28.5260-4700.3
28.5264-0304.3
7H0 614 117
7H0 614 517
7H0 907 379 P
7H0 907 379 Q
7H0 907 379 S
96817763 CV
B000905
P04721522AC
P05273303AF
P52129363AA
P52129364AA
P68005340AD
P68023303AC
1. Log in or create an account
ACTRONICS works exclusively with car companies, brand dealers and specialists. You need an ACTRONICS account to place an order. Our customer service will assess whether your account is approved based on the information you have entered.
2. Find your part and create an order
Select your vehicle at the top of this page and choose the part number that you can read on the part. Can't read the OE number? Then select the option "OE number is not in the list" on this page. Can't find the part? Then request a quote.
3. Enter your diagnostic information and order details
When you register a revision order, we ask for more information about your diagnosis, such as your observations and/or an error code. This helps us to carry out the revision. After this, you choose your shipping and payment preference and start the order.
4. Packing & shipping
Make sure the part is securely packed so that it is not damaged during transport. Have you chosen our pick-up service? Then we will ensure that the part is picked up from you. This happens on working days (between 08:00 and 18:00) often within a few hours. Have you chosen to ship it yourself? Then bring the package to a parcel point near you. In both cases, you will receive instructions from our customer service.
5. We test the part
We test and inspect your part as soon as it arrives with us. Then we start the revision. Sometimes our test shows something different than the diagnostic information. In that case, we will contact you and share our findings and diagnosis. We only charge test costs for this and no revision costs.
6. We revise the part
Our specialists revise your part. You will receive updates so that you are always aware of the status of your order. If your part has successfully passed our final test, we will ship it to you. If necessary, we will provide additional workshop instructions and tips.
da
de
en
es
fr
it
nb
nl
pt
fi