- Hem
- Klagomålsförfarande
Tror du att något kan vara bättre?
Rapportera tips och klagomål till ACTRONICS
Kommentarer och förslag
Det är viktigt för oss att du är nöjd med vår tjänst och vi vill bidra positivt till det samhälle där vi verkar. Därför uppskattar vi feedback från kunder, lokala invånare och andra intressenter. Din åsikt hjälper oss att optimera och förbättra våra tjänster.
Har du några idéer, förslag eller meddelanden som du vill dela med oss? Vänligen kontakta oss på 052 66 59 209. Du kan också lämna din feedback skriftligen via kontaktformuläret på vår hemsida.
Klagomålsförfarande
Missnöjd? Låt oss veta!
Om du inte är nöjd med något eller tror att något kan förbättras, vänligen meddela oss. Vi vill gärna förstå vad som gick fel så att vi tillsammans kan hitta en lösning. Ett bra samtal om dina erfarenheter och förväntningar löser ofta mycket. Därför uppskattar vi om du kontaktar oss.
Du kan dela din upplevelse via feedbackformuläret nedan eller genom att kontakta oss. Vi nås på telefonnummer 052 66 59 209 på vardagar mellan 8:00 och 16:00. En rapport kommer att göras av samtalet och tillsammans bestämmer ni eventuella nästa steg.
Vill du hellre skicka ditt klagomål per post? Ge sedan en tydlig beskrivning av när och var händelsen ägde rum, vad ni har ett klagomål på och varför du inte är nöjd. Glöm inte att ange ditt namn, adress, bostadsort och telefonnummer.
Du kan adressera detta till:
ACTRONICS AB
Prästängsvägen 36
452 33 Strömstad
Sverige
Vi kommer att behandla ditt klagomål så snart som möjligt och skicka ett svar inom 2 arbetsdagar.