Delphi RF 700 / RF 900 IntelliLink-reparation

Registrera dig för att se priser

Mer än 5000 kunder betygsätter oss med 9,4!
Opel Navi RF900 IntelliLink - Display reparation
Genom att välja att se över denna del sparar du 1,16 kg i råmaterial.

Vanliga problem

  • Display flimmrar
  • Pixelfel
  • Funktionsstörning - Display

Är ditt klagomål inte listat? Kontakta vår kundtjänst

Beställ från lager; imorgon i din verkstad

Snabbt och enkelt: beställ din del direkt från lager. Vi kräver en deposition som du får tillbaka så fort du skickat din defekta del till oss. Beställt före 16:00 på vardagar = levereras imorgon.

Hur vi jobbar

Vi kommer att renovera den del du har skickat in. Priser är exklusive moms och eventuelle fraktkostnader. Sortimentet och priser gäller endast för bilverkstäder och andra bilrelaterade firmor, inte för privatpersoner.

Har du problem med RF 700 eller RF 900 IntelliLink Navigation Display från Opel Astra K? ACTRONICS testar och reparerar detta infotainmentsystem, så att funktionsfel och elektroniska problem är ett minne blott.

Vad gör IntelliLink-infotainmentsystemet?

IntelliLink, med sin stora pekskärm, är infotainmentsystemet i olika Opel-modeller, inklusive Opel Astra K. Det erbjuder ett avancerat navigationssystem med informationsdisplay i instrumentpanelen. Tack vare det avancerade IntelliLink-systemet kan du integrera mobila enheter med infotainmentsystemet. Med Apple CarPlay eller Android Auto visas skärmen på din smartphone på den stora pekskärmen, så att du kan använda alla funktioner ännu enklare och säkrare. Systemet erbjuder också röststyrda funktioner med röststyrning och du kan ringa handsfree-samtal via Bluetooth.

Symtom på en defekt Opel IntelliLink-navigationsdisplay

Ett fel i Opel IntelliLink Navi Touch Display kan manifestera sig på olika sätt:

  • Infotainmentsystemet slutar fungera helt;
  • (En del av) skärmen blinkar/flimrar

Dessa fel kan åtgärdas av ACTRONICS reparatörer. Har du ett annat fel? Kontakta vår kundtjänst först för att diskutera alternativen.

Var sitter Opel IntelliLink Navi Touch Display?

Du hittar Opel IntelliLink-systemet centralt i instrumentbrädan. Systemet består av displayskärmen, med olika knappar under, inklusive de för volym, meny och varningsblinkers.

Låt ACTRONICS reparera din Opel IntelliLink Display

Har du en Opel Astra K i verkstaden med en defekt IntelliLink-skärm? Skapa helt enkelt en reparationsorder via vår hemsida. Reparationen är både prisvärd och hållbar. Du kommer därför att dra nytta av följande fördelar:

  • Tusentals kronor billigare än en ny display;
  • 2 års garanti på reparationen;
  • Ingen omprogrammering krävs: Plug & Play.

Bilföretag kan snabbt och enkelt skapa en reparationsorder via vår hemsida. Logga in eller registrera ett konto och skapa snabbt och enkelt en order. Tack vare vår snabba service kommer den repareade delen tillbaka i din verkstad på nolltid.

Har du några frågor? Kontakta oss. Våra produktspecialister hjälper dig gärna!

Starta applikationen

1. Log in or create an account

ACTRONICS works exclusively with car companies, brand dealers and specialists. You need an ACTRONICS account to place an order. Our customer service will assess whether your account is approved based on the information you have entered.

2. Find your part and create an order

Select your vehicle at the top of this page and choose the part number that you can read on the part. Can't read the OE number? Then select the option "OE number is not in the list" on this page. Can't find the part? Then request a quote.

3. Enter your diagnostic information and order details

When you register a revision order, we ask for more information about your diagnosis, such as your observations and/or an error code. This helps us to carry out the revision. After this, you choose your shipping and payment preference and start the order.

4. Packing & shipping

Make sure the part is securely packed so that it is not damaged during transport. Have you chosen our pick-up service? Then we will ensure that the part is picked up from you. This happens on working days (between 08:00 and 18:00) often within a few hours. Have you chosen to ship it yourself? Then bring the package to a parcel point near you. In both cases, you will receive instructions from our customer service.

5. We test the part

We test and inspect your part as soon as it arrives with us. Then we start the revision. Sometimes our test shows something different than the diagnostic information. In that case, we will contact you and share our findings and diagnosis. We only charge test costs for this and no revision costs.

6. We revise the part

Our specialists revise your part. You will receive updates so that you are always aware of the status of your order. If your part has successfully passed our final test, we will ship it to you. If necessary, we will provide additional workshop instructions and tips.