Registrera dig för att se priser
Är ditt klagomål inte listat? Kontakta vår kundtjänst
Har du diagnostiserat problem med automatväxellådan på en Renault? Renault använder transmissioner från Getrag. Denna TCU används i populära Renault-modeller som Captur, Clio IV, Kangoo, Mégane och Scénic med automatisk växellåda (DCT250). Vanliga fel på grund av en defekt DC4/EDC TCU är sensorfel och växlingsproblem.
Har du läst någon av felkoderna nedan? Då kan vi garantera att vi kan se över TCU:n.
ACTRONICS ser över, testar och reparerar Continental Getrag för Renault och många andra elektroniska bildelar. En korrekt diagnos av defekten är avgörande för en lyckad reparation. ACTRONICS har en specifik testuppsättning för varje TCU, så att vi kan ställa rätt diagnos, kontrollera alla funktioner och utföra ett slutligt test. På så sätt är framgångsfrekvensen på ACTRONICS extremt hög.
Har du problem med Getrag till Renault? Du kan snabbt och enkelt skapa en reparationsbeställning via vår hemsida. Med en reparation av ACTRONICS behövs inga nya delar. Detta gör vår reparation till en billig och hållbar reparationslösning.
Bilverkstäder kan enkelt skapa en reparationsbeställning för Continental Getrag för Renault via vår hemsida. Logga in eller registrera ett konto och skapa eran reparationsorder. Vår snabba reparationsservice ser till att den renoverade delen är tillbaka i din verkstad inom några dagar. Observera: ACTRONICS arbetar uteslutande med verkstäder och märkeshandlare. Har du några frågor? Vänligen kontakta oss via vårt kontaktformulär; våra produktspecialister hjälper dig gärna!
Starta eran beställning!
310320192R
310320204R
310320254R
310320547R
310320714R
310320749R
310320756R
310320891R
310321488R
A2C30743000
A2C30743002
A2C30743003
A2C53374830
ACTRONICS works exclusively with car companies, brand dealers and specialists. You need an ACTRONICS account to place an order. Our customer service will assess whether your account is approved based on the information you have entered.
Select your vehicle at the top of this page and choose the part number that you can read on the part. Can't read the OE number? Then select the option "OE number is not in the list" on this page. Can't find the part? Then request a quote.
When you register a revision order, we ask for more information about your diagnosis, such as your observations and/or an error code. This helps us to carry out the revision. After this, you choose your shipping and payment preference and start the order.
Make sure the part is securely packed so that it is not damaged during transport. Have you chosen our pick-up service? Then we will ensure that the part is picked up from you. This happens on working days (between 08:00 and 18:00) often within a few hours. Have you chosen to ship it yourself? Then bring the package to a parcel point near you. In both cases, you will receive instructions from our customer service.
We test and inspect your part as soon as it arrives with us. Then we start the revision. Sometimes our test shows something different than the diagnostic information. In that case, we will contact you and share our findings and diagnosis. We only charge test costs for this and no revision costs.
Our specialists revise your part. You will receive updates so that you are always aware of the status of your order. If your part has successfully passed our final test, we will ship it to you. If necessary, we will provide additional workshop instructions and tips.
© 2025 ACTRONICS AB. All Rights Reserved.